شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مظهر علی رضوی، از روحانیون هندوستان

حوزه/ راز موفقیت و ماندگاری انقلاب ایران بر خلاف سایر انقلاب ها، همراه بودن با نعمت بزرگ ولایت فقیه و رهبری است و ایرانیان باید قدر این نعمت الهی را بدانند و پشتیبان آن باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از ساری، حجت الاسلام سید مظهر علی رضوی، از روحانیون هندوستان و دانش آموختگان المصطفی، در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و نشست بصیرتی مدرسه علمیه خواهران الزهراء(س) ساری، با اشاره به انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که به سراسر جهان منتشر گردید.

وی خاطر نشان کرد: راز موفقیت و ماندگاری انقلاب ایران بر خلاف سایر انقلاب ها، همراه بودن با نعمت بزرگ ولایت فقیه و رهبری است و ایرانیان باید قدر این نعمت الهی را بدانند و پشتیبان آن باشند.

این روحانی هندوستانی همچنین از ایران به عنوان کشوری که نماد تشیع در جهان یاد کرد و ابراز داشت: امنیت، آرامش و تبدیل شدن ایران به کشوری قدرتمند از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضوی در ادامه، وحدت را یکی از ویژگی های شاخص شیعیان خواند و اظهار داشت: رهبری و عاشورا دو عامل اصلی اتحاد شیعیان جهان می باشد، لذا استکبار جهانی تمام تلاش خود را در مقابله با این دو اصل به کار گرفته است.

وی در پایان با بیان این که ارزش و احترامی که زنان در کشور ایران دارند در کشورهای دیگر جهان یافت نمی شود، گفت: حجاب یکی از مسائل حائز اهمیتی است که در ایران باید برای نهادینه کردن آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدہ کلثوم زھرا رضوی IN ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 0
    خیلی خیلی عالی بود ماشاﷲ