جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

حوزه/ دشمنان تلاش می‌کنند کسانی را که در موضع امید، استقلال، آمریکا ستیزی و استکبارستیزی قرار دارند، در موضع ضعف قرار بگیرند و باید تلاش کنیم تا نقشه آن‌ها را خنثی نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی تقابل اراده خدا و خواسته‌های شیاطین، استکبار جهانی و زیاده خواهان داخلی و خارجی، بیش از هر زمان دیگری بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که دو نوع اراده در عالم وجود دارد، به تشریح آن‌ها پرداخت و اظهار کرد: خدای متعال فرموده  "ما اراده کرده‌ایم که بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم" و این اراده خدای متعال است.

امام‌جمعه قزوین به تشریح اراده شیطانی هم پرداخت و بیان کرد: خدای متعال فرموده " می‌خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند، ولی خدا کامل‌کننده نورخویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید" و این اراده شیطان است که در مقابل اراده خدا قرار گرفته و باید به ببینیم سرباز کدام اراده هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این که شیطان همواره القا می‌کند که شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام بدهید و دست شما خالی است، ابراز داشت: اخیراً برخی پیشنهاد کرده‌اند که از آن‌سوی مرزها مدیرانی بیایند به مدیران ما درس بدهند، این در حالی است که نمونه هنرمندی مدیران ایرانی را در عسلویه می‌بینیم، اما برخی به توانمندی نیروهای داخلی ایمان ندارند و نگاهشان را به خارج از مرزها دوخته‌اند.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به این که برخی‌ها شیطنت‌های استکبار جهانی را که همواره از سوی امام(ره) گوشزد می‌شد، جدی نگرفته‌اند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ادبیات دینی لقب شیطان بزرگ را به آمریکا داد و نباید این تفسیر ساده دیده شود.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین حرفی که امام فراوان آن را تکرار کردند این بود که «ما می‌توانیم» و باید خودمان کارهایمان را انجام دهیم و نباید به دشمنان تکیه کنیم و اگر بخواهیم مردمان خود را تحقیر کنیم، همان کاری را انجام داده‌ایم که فرعون انجام می‌داد و با حرکات شیطانی مردم را مطیع خود می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: استکبار جهانی در طول تاریخ کشورها به تعبیر آنها جهان سومی را تحقیر کرده، لذا اگر ما خودمان را پیدا کنیم به پیشرفت دست پیدا خواهیم کرد، اما آن‌ها با ایجاد رعب و وحشت سعی می‌کنند ما به جایگاه واقعی پیشرفت دست پیدا نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: امروز شبکه های رسانه‌ای آمریکا و انگلیس شخصیت های بزرگی همچون آیت‌الله جنتی، آیت‌الله مصباح و آیت الله یزدی را هدف گرفته و به مردم می گویند به آنها رای ندهید! و متاسفانه در داخل هم عده‌ای زیاده‌خواه و قدرت‌طلب با این شبکه ها همراهی می‌کنند.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که عده‌ای مسلماً در انتخابات هم تمام همتشان را به‌کار گرفته‌اند تا جنود ابلیسی مورد توجه باشد، افزود: آن‌ها تلاش می‌کنند کسانی را که در موضع امید، استقلال، آمریکا ستیزی و استکبارستیزی قرار دارند، در موضع ضعف قرار بگیرند و باید تلاش کنیم تا نقشه آن‌ها را خنثی نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: هرکسی در هر جناحی که از آمریکا و استکبار انزجار و برای صدور انقلاب، صیانت از نظام اسلامی و ولایت فقیه و تقویت مقاومت اسلامی و نهضت‌های در حال پیروزی، واقعاً دغدغه داشته باشد، مورد تأیید است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha