پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در نشست ماهانه ائمه جمعه

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: باید تلاش کنیم نمایندگانی وارد مجلس شوند که از مواضع اسلام، انقلاب و منافع کشور دفاع کنند و سرباز رهبری باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در نشست ماهانه ائمه جمعه که در دفتر امام‌جمعه آوج برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: امروز مهم‌ترین مسئله‌ای که وجود دارد، مسئله انتخابات است. رهبر معظم انقلاب پیش از راهپیمایی 22 بهمن فرمودند "ما دو عید در پیش داریم، یکی راهپیمایی 22 بهمن و دیگری انتخابات".

وی تصریح کرد: خوشبختانه در راهپیمایی 22 بهمن نمره قبولی را از رهبری دریافت کردیم و این مهم است که پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مانند همان سال‌ها با حضوری بانشاط در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: اگر کاندیداها، رقبای خود را که به میدان آمده‌ و می‌توانند حضور مردم در انتخابات را تقویت نمایند، با فشار و تهمت و تخریب از میدان خارج کنند، خلاف تقواست، لذا نباید به بعضی از اظهارات خلاف واقع در مورد برخی از کاندیداها توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان این‌که ائمه جمعه باید نقش پدرانه داشته باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب هم همین انتظار را از ائمه جمعه دارند و در حالی که جدی‌ترین حرف‌ها را به مسئولان می‌زنند، اما همواره پذیرای مسئولان هستند و این مهم نشان می‌دهد که این دو منافاتی با یکدیگر ندارد.

وی ادامه داد: مبادا موضع پدرانه ائمه جمعه باعث شود تا آن‌ها حقایق را بیان نکرده و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنند. در نماز جمعه سیاسی بازی به‌کار نمی‌آید و باید صریح الهجه باشیم و خطبه‌های نماز جمعه جای کنایه نیست و باید موضع‌گیری شفاف و روشن داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه در جمع نمازگزاران مسجد علی بن ابی طالب (ع) آوج با بیان این‌که حضور پرشور مردم در انتخابات، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و وهابیت را ناامید خواهد کرد، افزود: امروز در دو جبهه می‌توانیم با استکبار مبارزه کنیم که یکی در جبهه‌های سوریه و دیگری حضور پرشور در نمازهای جمعه، راهپیمایی‌ها و انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این‌که هر کسی که وارد مجلس می‌شود، نماینده ملت است، تأکید کرد: باید تلاش کنیم نمایندگانی  وارد مجلس شوند که از مواضع اسلام، انقلاب و منافع کشور دفاع کنند و سرباز رهبری باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha