چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی باغبانی کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه

حوزه/ کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور گفت: در مدت ۴ سال بیش از ۸۰ هزار نفر از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون مورد تجلیل قرار گرفته اند و تا پایان امسال، این آمار افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی باغبانی، امروز در مراسم تجلیل از ممتازین تحصیلی همسر و فرزندان طلاب و روحانیون قزوین اظهار کرد: حوزه‌های علمیه نقش بی بدیلی در عرصه‌های مختلف دارند .

وی با بیان این‌که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه توانسته خدمات رفاهی و فرهنگی خوبی را به خانواده‌های طلاب در سراسر کشور ارائه دهد، افزود: برگزاری دوره‌های مشاوره خانواده از مهم‌ترین برنامه هایی بوده که تاکنون برای طلاب و روحانیون برگزار شده است.

کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با بیان این‌که تا کنون 70 حافظ کل قرآن کریم توسط مسئولین حوزه علمیه قم مورد تجلیل قرار گرفته‌اند، ادامه داد: توانسته‌ایم در مدت 4 سال بیش از 80 هزار نفر از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون را مورد تجلیل قرار دهیم که تا پایان امسال، این آمار افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام باغبانی با بیان این‌که این برنامه‌ها به خاطر تحکیم خانواده، افزایش انگیزه و بالا بردن رشد علمی و معنوی اجرا می شوند، از شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان فرزندان طلاب و روحانیون خبر داد و بیان داشت:  مرکز خدمات اشتغال‌زایی فرزندان روحانیت را با استفاده از طرح‌های نخبگان در دستور کار قرار خواهد داد.

تجلیل از 150 فرزند حوزوی

حجت‌الاسلام محمد توسلی‌نژاد، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین نیز  گفت: این همایش در کل کشور همه ساله به‌منظور تشویق و ترغیب بیشتر فرزندان روحانیون به کسب علم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در چند سال اخیر خدمات قابل قبولی به خانواده های حوزوی ارائه داد و تلاش می شود که برنامه‌های رفاهی، فرهنگی و خدماتی تداوم داشته باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در سال جاری 32 هزار دانش‌آموز خانواده های طلاب و روحانیون در کل کشور مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام توسلی نژاد با بیان این که هویت خانوادگی با برگزاری این جلسات و همایش‌ها احیا می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات نقاشی و برگزاری اردوی فرهنگی برای خانواده طلاب از دیگر برنامه‌های مرکز خدمات حوزه قزوین می‌باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha