یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارگاه آموزشی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین از برگزاری کارگاه یک روزه "آموزش ارتباط‌گیری مدارس امین" در مدیریت حوزه استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام عباس فغانی در رابطه با اهداف این کارگاه یک روزه، اظهار کرد: یکی از سرفصل‌هایی که در این کارگاه آموزش داده شد، نحوه ارتباط با دانش آموزان، مسئولان مدارس و اولیای دانش آموزان بود که با استقبال خوبی همراه شد.

وی با بیان این‌که این گونه کلاس‌های آموزشی معمولاً از سوی معاونت تبلیغ برای خواهران و برادران در طول سال برگزار می‌شود، افزود: اگر بتوانیم در مدارس امین ارتباط و نحوه برخورد با دانش آموزان را به خوبی برقرار نماییم، برنامه‌های دینی و معرفتی با تأثیرگذاری بیشتری همراه خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین به اجزای ارتباط هم اشاره و اضافه کرد: اجزای ارتباط به محتوای کلام، توجه به ابعاد فرهنگی و خرده‌فرهنگی، زمان‌بندی ارتباط کلامی، ملاحظات موقعیتی، چگونگی جمع‌بندی و ختم ارتباط، تقسیم‌بندی می‌شود.

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: معاونت تبلیغ، مسئولیت مدارس امین را بر عهده داشته و تعداد 32 مدرسه امین در حال حاضر در استان قزوین مشغول فعالیت هستند این کلاس‌ها در راستای مهارت افزایی دست اندرکاران این مدارس برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha