شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام فخرآذر - آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام فخر آذر گفت: رسانه های خودفروخته غربی بدانند، مردم ایران تحت تأثیر القائات آنان قرار نمی گیرند و قطعا با راهنمایی های مدبرانه رهبر معظم انقلاب این گونه شیطنت ها آب در هاون کوبیدن بیش نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام جعفر فخرآذر با تسلیت ایام سوگواری ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س)، به اهمیت انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و اظهار داشت: ایران اسلامی کشوری مبتنی بر رأی مردم و با پشتوانه خون شهیدان و رهبری فرهیخته است که انتخابات در آن، امری مبارک است و نتیجه آن توسط مردم و در پای صندوق های رأی مشخص می شود.

وی با اشاره به شیطنت های کشورهای خارجی در خصوص انتخابات پیش رو، گفت: انگلیس و آمریکا و رسانه های خودفروخته غربی باید بدانند، مردم ایران آگاه تر از آنند که تحت تأثیر القائات بنگاه های خبری غربی قرار بگیرند و قطعا با راهنمایی های مدبرانه رهبر معظم انقلاب این گونه شیطنت ها آب در هاون کوبیدنی بیش نیست.

مشاور استاندار آذربایجان غربی، ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات افزود: در ایران اسلامی، براساس منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات، وظیفه ای است که نتایج آن شکوفائی بیشتر و بهتر کشور در عرصه های گوناگون خواهد بود.

حجت الاسلام فخر آذر، شعور و آگاهی مردم را بسیار بالاتر از آن دانست که تحت تأثیر جو سازی های مغرضانه کوته اندیشان قرار بگیرد و افزود: حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم فهیم کشور و استان آذربایجان غربی، به طور قطع نویدبخش روزهای خوش و گشایش در امور مبتلابه جامعه در دوران پسابرجام و مقدمه ای برای فردای بهتر ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha