یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضا کاظم لو  - قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: امروز جامعه اسلامی تشنه آشنایی با معارف و سیره اهل‌بیت (ع) است و باید در این خصوص منابع و ماخذ مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین در خصوص برگزاری دوره آموزشی معارف فاطمی، اظهار کرد: این دوره با حضور حجت‌الاسلام‌ سیدرضا هاشمی، اعزامی از حوزه علمیه خواهران قم، برگزار و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب اساتید و مبلغان فعال حوزه روبرو شد.

وی ادامه داد: 200 نفر از اساتید و مبلغان حوزه علمیه خواهران قزوین در این دوره شرکت کردند و به لحاظ کمی و کیفی به اهداف و برنامه‌های تعیین شده دست پیدا کردیم.

مدیر حوزه علمیه خوهران قزوین با اشاره به ضرورت تداوم برگزاری این گونه دوره ها، افزود: تنها با یک جلسه نمی‌توان با معارف و سیره اهل‌بیت (ع) آشنایی پیدا کرد و ضروری است این جلسات ادامه پیدا کند و جامعه به‌صورت تخصصی در سیره ائمه اطهار (ع) مطالعه کند.

حجت الاسلام کاظم لو با بیان این‌که باید منابع لازم جهت شناخت بیشتر ائمه اطهار (ع) در اختیار مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی تشنه آشنایی با معارف و سیره اهل‌بیت (ع) است و ضروری است در این خصوص منابع و ماخذ مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد تا با استفاده از منابع معتبر با سیره اهل‌بیت(ع) آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha