شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی

حوزه/ آیت الله مهدوی با بیان این که شیرینی انتخابات با آرامش فضای حاکم در آن حفظ می شود، اظهار داشت: دشمن درصدد ایجاد مشکلاتی در جریان انتخابات است، لذا مردم و به ویژه کاندیداها باید از بصیرت کافی برخوردار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، صبح امروز در جمع دانشجویان و طلاب جوان  پیرامون اهمیت و حساسیت انتخابات هفتم اسفند، گفت: مسئله اول در انتخابات، حضور حداکثری مردم و رقم زدن حماسه ای دیگر است و همه باید به این وظیفه مهم عمل کنند.

وی افزود: هدف دشمن این است که مردم در انتخابات حضور حداقلی داشته باشند تا نظام جمهوری اسلامی تضعیف شود، لذا باید به این نکته حائز اهمیت توجه داشت که حضور حداکثری، مقبولیت نظام را تقویت می کند.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص انتخاب نماینده اصلح نیز تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که یا خود اشخاص را بشناسید و یا اگر نمی شناسید می توانید به کسانی که فهرست نامزدها را تنظیم نموده اند، اعتماد کنید.

آیت الله مهدوی با بیان این که شیرینی حضور مردم در انتخابات با آرامش فضای حاکم در آن حفظ می شود، اظهار داشت: دشمن به شدت به فکر آن است که مشکلاتی را در جریان انتخابات ایجاد کند تا به اهداف پلید خود دست یابد، لذا مردم و کاندیداها باید از بصیرت کافی برخوردار باشند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن می خواهد مردم را دلسرد کند و با تشویش فضای جامعه، همواره تاکید می کند که رای مردم از صندوق ها بیرون نمی آید، در حالی که خود آن ها هم می دانند این سخن کاملا غلط و باطل است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر این که ملت ایران باید مراقب نفوذ دشمن باشد، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر بصورت مستمر درباره این مسئله به مردم تذکر داده اند و باید بدانیم دشمن از طرق مختلف به کشور نفوذ می کند که یکی از نفوذها، نفوذ فرهنگی است.

آیت الله مهدوی در پایان به تشریح نفوذ فرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: در نفوذ فرهنگی دشمن کاری می کند که روش فکر یک مسئول، روش فکر دشمن باشد و در تصمیم سازی خواص تاثیر بگذارد. 313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha