جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علیرضا پیروزمند

حوزه/ عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات مراقب باشند که مواضعی اتخاذ نکنند که باعث شادی و تقویت دشمن و طمع بیشتر آن ها برای نفوذ در داخل شود.

حجت الاسلام   علیرضا پیروزمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که حضور حماسی و آگاهانه مردم در دوره های مختلف انتخابات در طول 37 سال گذشته، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته است، ابراز داشت: مردم ما با حضور توام با بصیرت و شناخت انقلابی خود در این سال ها ، بارها فتنه های دشمن را از میان برداشته و در هر شرایطی به دفاع از انقلاب و نظام مبتنی بر اصل ولایت فقیه همت گماشته اند.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به مقوله اخلاق اسلامی در فعالیت های انتخاباتی گفت: نباید پیروز شدن به هر قیمتی ولو تخریب و تحقیر و بداخلاقی جزو اهداف باشد بلکه در هر صورت نباید از چارچوب های اخلاق و به ویژه صداقت در گفتار خارج شد.

این استاد دانشگاه همچنین بیان داشت: از سوی دیگر کاندیداها و حامیان آن ها باید به شعور و فهم مردم احترام گذاشته و باور کنند که مردم نوع رفتار و صداقت و تعهد و دلسوزی و دانایی آن ها را به خوبی رصد کرده و درک می کنند.

عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی افزود: مردم ما ضعف ها و کارآیی ها را می شناسند و از این رو کاندیداها نباید تلاش کنند که بعضاً با بزرگ نمایی و کوچک نمایی و نیز تبلیغات کاذب ، ضعف های احتمالی خود را پوشش بدهند

وی گفت: از سویی باید توجه داشت ایام انتخاباتی مقطعی است که می گذرد و آن چه باقی می ماند رفتار و منشی است که افراد از خود باقی گذاشته و ذخیره ای است برای کسانی که بر اساس اخلاق اسلامی با مردم تعامل کرده اند.

حجت الاسلام  پیروزمند همچنین با اشاره به هشدارهای جدی مقام معظم رهبری در خصوص بحث نفوذ تصریح کرد: دشمن در این مقطع به ویژه طمع کرده است برای این که بتواند افرادی را به نمایندگی مجلس و حتی در مرتبه بعد خبرگان رهبری بفرستد که بتواند به اهداف خود نزدیک تر شود.

وی اضافه کرد: در واقع دشمن طمع کرده بلکه بتواند افرادی را به مردم بقبولاند که دانسته یا نادانسته حرف دشمن را از تریبون های خودی و با قیافه های موجه بیان کنند.

عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی در پایان تاکید کرد: از این حیث از کاندیداها این انتظار می رود که بدانند با سخنان و مواضع خود آیا جبهه خودی انقلاب را تقویت می کنند یا مواضعی دشمن شادکن اتخاذ می نمایند؛ در هر صورت آن چه مهم است این که ما اهداف و برنامه های نظام سلطه در مقطع فعلی را بشناسیم و طوری رفتار کنیم که در نهایت جبهه انقلاب اسلامی و نظام تقویت شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha