جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام حیدر مرادی تشکل‌های دینی

حوزه/ مسئول امور تشکل‎های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از همه فعالان تشکل‌های دینی خواست که در انتخابات هفتم اسفند حضور گسترده و آگاهانه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام مراد حیدری با اشاره به سابقه درخشان تشکل‌های دینی استان قم در عرصه‌های مهم اظهار داشت: همه پرسی‌ها در نظام اسلامی به این دلیل مهم است که مردم سرنوشت نمایندگان خود را در پای صندوق‌های رأی مشخص می‌کنند.

وی گفت: تشکل‌های زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اعم از هیئت‌های مذهبی، مداحان و شاعران آئینی، انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی همان طور که در سایر عرصه‌های مهم همچون راهپیمایی و انتخابات، حضور پرشور و حماسی داشتند، در انتخابات هفتم اسفندماه نیز حضور گسترده و آگاهانه خواهند داشت.
 مسئول امور تشکل‎های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و انسانی مردم دانست و تاکید کرد: مردم ایران به ویژه مردم قم که همیشه در صحنه انقلاب بوده و هستند، این بار پرشورتر از همیشه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند.
حجت‌الاسلام حیدری، انتخابات را عرصه تجلی مسئولیت و تعهد اجتماعی دانست و گفت: از همه مردم و تشکل‌های دینی انتظار می‌رود که رعایت منافع ملی و مصالح کلی جامعه و نظام اسلامی را در نظر داشته و به معیارهای انتخاب اصلح هم توجه کافی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha