جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام منصوری - خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه روحانیون وظیفه آگاهی بخشی به مردم و بیان ویژگی های کاندیدای اصلح را برعهده دارند، تصریح کرد: روحانیت مورد اعتماد، مشاور و امین مردم است.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، انتخابات را نماد و مظهر جمهوریت نظام خواند و گفت:برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در این عرصه، نشان از مردمی بودن نظام  دارد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت قدرت نظام در عرصه های متفاوت خواهد شد، افزود: حضور حداکثری در انتخابات، موجب ارتقاء قدرت بین المللی نظام خواهد شد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه انتخاب اصلح موجب تشکیل مجلسی مقتدر و کارآمد خواهد شد، تصریح کرد: باید معیارها و ویژگی های افراد اصلح را برای انتخابی آگاهانه و هوشمندانه به مردم منتقل کرد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه ولایت محوری، استکبار ستیزی، ایمان، توانمندی و سوابق کاندیداها از شروط انتخاب اصلح به شمار می رود یادآور شد:مردم باید با تحقیق و آگاهی نماینده خود را انتخاب نمایند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون و طلاب وظیفه آگاهی بخشی به مردم و بیان ویژگی های کاندیدای اصلح را برعهده دارند، تصریح کرد: روحانیت همواره مورد اعتماد، مشاور و امین مردم بوده و در معرفی راه صحیح به افراد جامعه تلاش وافری را انجام می دهد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه روحانیون می توانند با فرهنگ سازی، میزان مشارکت مردم را در انتخابات به عنوان وظیفه ای شرعی افزایش دهند،خاطر نشان کرد: مردم مبلغان را هدایت گر بدانند و با گرفتن مشاوره از آنان، در انتخاب اصلح سهیم باشند.

حجت الاسلام منصوری در پایان با اشاره به اینکه ائمه جماعات مساجد، ادارات و...در ایام انتخابات بخشی از محور تبلیغی خود را به بیان ویژگی های انتخاب اصلح اختصاص داده اند، افزود: مبلغان در این ایام تلاش می کنند با دعوت مردم به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح، بار دیگر عظمت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دهند و برگ زرین دیگری برذ افتخارات نظام بیافزایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha