جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت خودداری کاندیداها از طرح وعده های بیهوده، گفت: کاندیداها با مردم صادقانه حرف بزنند و اگر به حیله و مکر متوسل شوند، خود را به جهنم نزدیک می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در شهرکرد، با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: نامزدهایی که توانسته اند از فیلترهای تعبیه شده در مسیر تایید صلاحیت عبور کنند، باید شاکر درگاه الهی باشند که توفیق حضور در عرصه را پیدا کرده اند.

وی با اشاره به این که شکر گزاری کاندیداها باید در صداقتشان تبلور پیدا کند، ابراز داشت: کاندیداها باید صادقانه برنامه های خود را ارائه دهند، خلاف واقع نگویند و به دیگران تهمت نزند؛ چرا که عرصه ای که عرصه توفیق الهی است نباید به گناه و معصیت آلوده شود.

رئیس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت خودداری کاندیداها از طرح وعده های بیهوده، افزود: کاندیداها با مردم صادقانه حرف بزنند و اگر به حیله و مکر متوسل شوند، هر روز خود را به جهنم نزدیک تر می کنند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه بر ضرورت حضور حداکثری تاکید کرد و گفت: مردم همان گونه که 22 بهمن در مقابل دوربین ها دنیا را به تحیر وا داشتند، در 7 اسفند نیز با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح، دنیا را متعجب کرده و وفاداری خود را به امام عصر(عج)، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا نشان خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر انتخاب افراد انقلابی برای مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تاکید کرد: مردم افرادی را برگزینند که انقلابی باشند و با دشمن سازش نکنند، بنابراین افرادی  که به دشمن دلبستگی دارند راه را برای نفوذ باز می کنند، لذا نباید در فضای سیاسی میدان داری کنند.

نماینده ولی فقیه به بصیرت بالای مردم نیز اشاره کرد و گفت: توده های مردم، به خواص جامعه تلنگر می زنند و این مهم نتیجه شاگردی مردم بصیر و انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در مکتب انبیاء و امام خمینی(ره) و عبرت گرفتن از تاریخ اسلام است. البته خواص هم باید هوشیار باشند تا عقب نمانند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha