سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ آیت الله طبرسی با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند، تصریح کرد: حضور میلیونی در پای صندوق های رأی، انقلاب و نظام را بیمه و دشمنان را نا امید می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی، امروز در جمع مردم سرخ‌رود استان مازندران، با تسلیت ایام فاطمیه، بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند تأکید کرد و با بیان این که حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رأی، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می کند، افزود: دشمن برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات، تلاش های گسترده ای را آغاز کرده که باید با هوشیاری این توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه ساری، با مهم ارزیابی کردن انتخابات این دوره مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت هوشیاری و بصیرت مردم در انتخابات نمایندگان خود در مجلس خبرگان تأکید کرد و گفت: مردم توجه داشته باشند، افرادی را که انتخاب می کنند قرار است در صورت لزوم ولی فقیه، عادل، آگاه، مدیر و مدبر را انتخاب کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به نقش بازدارندگی حضور مردم در پای صندوق های رأی نیز اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مانع نفوذ دشمن خواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مشارکت حداکثری در انتخابات وحدت و انسجام مردم در اطاعت و تبعیت از رهبری را اثبات می‌کند، ادامه داد: دشمن تلاش می کند با اهرم های مختلفی میان صفوف ملت ایران فاصله بیاندازد.

آیت الله طبرسی با بیان این که مردم کشورمان در همه بخش های این کشور حاضر هستند و حق انتخاب دارند، افزود: ملت ایران حتی در انتخابات مهم ترین جایگاه این نظام که رهبری است با یک واسطه دخالت دارند و این نشان دهنده مردمی بودن انقلاب و نظام است.

وی همچنین بر ضرورت بهره گیری از سیره فاطمی در همه بخش های جامعه تأکید کرد و گفت: حضرت فاطمه نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: این بانوی ارزشمند جهان اسلام الگوی جامع حجاب است و دختران و زنان مسلمان می توانند با مطالعه سیره ایشان در این زمینه، مسلمان واقعی باشند.

امام جمعه ساری، حفظ حجاب، اخلاق حسنه و ادامه مسیر آن حضرت را طی کردن برای انسان ها، را بهترین عشق به حضرت زهرا(س) دانست و تأکید کرد: هر چه انسان به سمت و سوی ائمه اطهار(ع) با علاقه بیشتر گرایش پیدا کند در همه مراحل زندگی اثر پذیری دارد و به تکامل معنوی بیشتری نزدیک می شود و در آن صورت قرب الی الله نصیب او می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به برخی دیگر از مهم ترین ویژگی های حضرت فاطمه (س) نیز اشاره کرد و با بیان این که این بانوی نمونه اسلام در راه دفاع از امامت و ولایت از هیچ کوششی دریغ نکرد، ادامه داد: این بانوی نمونه اسلام،  شهیده راه ولایت بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha