شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضا کاظم لو/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن تبریک به منتخبین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: نمایندگان ملت باید ضمن ارتباط بیشتر با آحاد مردم، مراقب خط ولایت فقیه باشند؛ چراکه استمرار نظام اسلامی، با ولایت تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در روز هفتم اسفندماه سال جاری، اظهار داشت: ملت ایران علاوه بر این که در 22 بهمن حماسه بزرگی رقم زدند، در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز با حضوری هوشمندانه  و با بصیرت در پای صندوق های أخذ رأی حماسه ای ماندگار و به یادماندنی در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی ابراز داشت: مردم ایران همیشه در انجام وظیفه با جدیت و در تمام عرصه ها با هوشیاری و با بصیرت به میدان آمدند و این حضور به منزله تجدید بیعت با آرمان های والای شهداء و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان ساخت: رأی ملت ایران در 7 اسفند، رای به نظام جمهوری اسلامی و ارکان نظام محسوب شد که به خوبی از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو ضمن تبریک به منتخبین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: نمایندگان ملت باید ضمن ارتباط بیشتر با آحاد مردم، مراقب خط ولایت فقیه باشند؛ چراکه استمرار نظام اسلامی با ولایت تحقق خواهد یافت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha