پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رسایی

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی گفت: تنها جایگاهی که از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد نفوذ در آن نبوده‌ایم جایگاه ولایت فقیه است عنوان کرد: ولایت فقیه نفوذناپذیر است و امروز دوست و دشمن به این مسئله اقرار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان حجت الاسلام حمید رسایی، پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) خوراسگان ضمن اشاره به روایتی از امام باقر(ع) در رابطه با نفوذ اظهار کرد: فتنه همواره در جایی اتفاق می افتد که رکن اساسی درون ک جریانی وجود داشته باشد، در واقع زمانی که تهدید از درون وجود داشته باشد فتنه رخ می دهد. 

وی با بیان اینکه تهدیدات خارجی دشمنان از اقسام فتنه به شمار نمی آید، عنوان کرد: دشمن خارجی با لباس و پرچم مشخص در جبهه ای معلوم ظاهر می‌شود و همه وجود و خصومت آن را حس می‌کنند، اما وقتی فردی در لباس دوست و با لباس و عنوان موجه حرف دشمن را بزند فتنه ایجاد می‌شود، چراکه فضا غبارآلود شده و شناخت حق و باطل سخت می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه فتنه دارای سه ضلع اساسی است، اذعان کرد: جبهه خودی ضلع پررنگ فتنه است که با حمایت عنصر خارجی و همراه شدن توده‌های عمومی مردم اضلاع این مثلث تکمیل شده و فتنه به جان حقیقت می‌افتد و از درون آن را متلاشی می‌کند.

وی در تشریح فتنه اذعان کرد: در جنگ صفین دشمن قرآن بر نیزه زد و در لباس مسلمان ظاهر شد، این حلیه به دلیل هم‌صدایی عناصر درونی در جبهه امیرالمومنین با سپاه معاویه و ایجاد تردید در میان لشکر امام کارآمد افتاد و کمر سپاه امام را شکست.

حجت الاسلام رسایی در تبیین چهره‌های داخلی همراه با دشمنان خارجی تصریح کرد: ۳۸ سال از انقلاب می‌گذرد و هنوز چهره‌هایی در کشور شعار تعامل با آمریکا سر می‌دهند، در حالی‌که بارها و بارها از همین آمریکا ضربه دیدیم و چوب حیله‌های مکارانه او را خورده ایم، چنان که جمهوری اسلامی 4 کودتای پیاپی، تهدیدهای مختلف و جنگ تحمیلی را تجربه کرد.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی در تبیین نفوذ کنونی اظهار کرد: امام باقر می‌فرمایند: همواره شیطان عده‌ای را به ما نزدیک می‌کند که از ما نیست و اعتقادی هم به ما ندارد اما به دلیل همنشینی با ما در دل مردم محبوبیت می‌یابد و پس از آن ما اهلبیت را تکذیب می‌کند.

وی ادامه داد: نفوذ که از ریشه های اصلی پیدایش فتنه است همواره وجود داشته است، در کشور ما نیز افرادی هستند که در مناصب حساس مسئولیت دارند و نفوذ بر آن‌ها تاثیر گذارده است.

حجت الاسلام رسایی افزود: تنها جایگاهی که از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد نفوذ در آن نبوده‌ایم جایگاه ولایت فقیه است عنوان کرد: جایگاه ولایت فقیه نفوذناپذیر است و این نکته را امروز دوست و دشمن اقرار می‌کنند چراکه نفوذ محصول بی‌تقوایی یا دنیا طلبی، ترس، عدم فهم دین و عدم‌ مدیریت است.

وی با اشاره به این موضوع که در بسیاری از رهبران دنیا نفوذ رخ داده و انقلاب آن‌ها منحرف شده گفت : اگر می‌خواهید پروژه نفوذ در شما صورت نگیرد، خود را شبیه ولایت فقیه کنید و عوامل نفوذناپذیری ذکر شده را در خود تقویت کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پایان تاکید کرد: هرچند که فتنه ها برای نظام هزینه‌های سنگینی متحمل می‌شود اما این فتنه‌ها حکم واکسن نیز دارند و هر فتنه‌ای را که به سلامت پشت سر بگذاریم واقعیات بیشتر رو می‌شود و مردم باطن منافقین را بیشتر می‌شناسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha