چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ عضو شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: آیت الله واعظ طبسی با توجه به فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی و نمایندگی ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی، رسیدگی به حوزه علمیه و ...، امکان تدریس نداشتند که اگر به این کار ادامه می دادند، امروز یکی از مراجع بزرگوار تقلید بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین صادقی در حاشیه عیادت از آیت الله واعظ طبسی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این عالم برجسته از دهه 40 شمسی در عرصه های منبر، تبلیغ و تدریس درخشش خوبی داشته اند، ابراز داشت: وی بعد از آزادی امام خمینی(ره) سخنرانی های بسیاری داشته اند که در همان زمان بازداشت شده و منبرشان تعطیل و اجازه سخنرانی از آنان گرفته شد.

عضو شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان افزود: تولیت آستان مقدس امام رضا(ع) در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا سطوح عالی حوزه تدریس می کرد که بعد از انقلاب نیز این فعالیت ادامه داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان های خراسان تصریح کرد: آیت الله واعظ طبسی با توجه به فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی و نمایندگی ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی، رسیدگی به حوزه علمیه و ...، امکان تدریس نداشتند که اگر به این کار ادامه می دادند، امروز یکی از مراجع بزرگوار تقلید بودند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در پایان گفت: از مردم درخواست داریم تا برای سلامتی و شفای آیت الله واعظ طبسی دعا کنند.

گفتنی است، تولیت آستان قدس رضوی از عصر جمعه به علت عارضه تنفسی در اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری و تحت درمان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha