جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ امام جمعه مشهد گفت: آیت الله واعظ طبسی همواره بر حفظ استقلال حوزه و پرهیز از تحجرگرایی تاکید داشته و هیچ گاه تحت تاثیر جریان های سیاسی و احساسات قرار نگرفته و خودشان الگوی طلاب در این زمینه هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، آیت الله علم الهدی پس از عیادت از آیت الله واعظ طبسی گفت: آیت الله واعظ طبسی همواره بر حفظ استقلال حوزه و پرهیز از تحجرگرایی تاکید داشتند و هیچ گاه تحت تاثیر جریان های سیاسی و احساسات قرار نگرفته و خودشان الگوی طلاب در این زمینه هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان در طول این 37 سال همواره شخصیتی تعادل بخش و مورد احترام همه گروه ها و شخصیت‌های سیاسی و بین المللی بوده و هیچ‌گاه اجازه نداده اند در جریان انقلابی مشهد تزلزل و اضطرابی پدید بیاید.

امام جمعه مشهد افزود: ثبات و توسعه حوزه علمیه خراسان و ایجاد زیر ساخت های اساسی برای مدارس علمیه و توسعه چندین برابری آستان قدس رضوی با همت عالی و مدیریت توانمند ایشان محقق شده است.

آیت الله علم الهدی با آرزوی شفای عاجل برای نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت عظمای آستان قدس رضوی اظهار کرد: بدون شک نمی توان در این استان اقدام مثبت و تاثیرگذاری را دید که آیت الله واعظ طبسی نقش موثر و بزرگی در آن نداشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha