پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نامه دختر ۹ساله مشهدی به خادم الرضا(ع)

حوزه/ یگانه دختری ۹ ساله است که دیشب پس از درج خبری از وضعیت آیت الله واعظ طبسی در تلویزیون و مطلع شدن از این که ایشان خادم امام رضا(ع) هستند، به مادرش اصرار می کند تا او را به ملاقات آیت الله طبسی ببرد...

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در روزهای بستری شدن آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مسئولان کشوری و لشکری از نقاط مختلف ایران اسلامی برای عیادت از نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی به این بیمارستان آمدند.

اما در میان آمد و رفت‌های مدیران و مسئولان، مردمی که در طول این سال‌ها به نوعی ارادتمند ایشان بودند، پس از اطلاع از وضعیت جسمانی آیت الله واعظ طبسی برای عیادت به icu بیمارستان امام رضا(ع) آمدند؛ از کارگری که سال‌ها پیش در منزل آیت الله، بنایی می کرده تا نابینایی که در جلسات حسینیه امام رضا(ع) شرکت می‌کرده، برای اطلاع از وضعیت سلامتی آیت الله به اخباری که منتشر می شود اکتفا نکرده، خود به بیمارستان آمده و جویای احوال ایشان شدند.

یگانه دختری 9 ساله است که دیشب پس از درج خبری از وضعیت آیت الله واعظ طبسی در تلویزیون و مطلع شدن از این که ایشان خادم امام رضا(ع) هستند، به مادرش اصرار می کند تا او را به ملاقات آیت الله طبسی ببرد.

یگانه نامه ای نیز برای ایشان می‌نویسد...

باعرض سلام و احوالپرسی از خادم مهربانی که از حرم مطهر امام رضا(ع) مراقبت کرده و به مردم خدمت می کند.

من دیشب در تلویزیون دیدم که شما در بیمارستان بودید، از پدرم پرسیدم که آن آقا کی هستند؟

به من گفتند: خادم آقا امام رضا(ع)

من خیلی برای شما ناراحت شدم، چون من پدربزرگ ندارم. انشاءالله هرچه زودتر خوب بشوید و عید پیش فرزندانت باشی.

من هم برای سلامتی شما دعا می‌کنم.

یگانه امیری- «نوه کوچک شما»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha