سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
فضای مجازی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بر لزوم معرفی و تبلیغ هر چه بهتر و بیشتر پژوهش های کاربردی حوزویان در عرصه فضای مجازی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: معتقدم  اگر در زمینه معرفی و شناساندن آثار علمی و پژوهشی حوزویان به ویژه آن ها که مربوط به موضوعات کاربردی جامعه هستند، تلاش شود این امر توام با برکات بسیار خوبی خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر فضای مجازی بستر خوبی است که ما نه فقط مردم کشورمان بلکه جهانیان را با دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه های علمیه تشیع و از جمله حوزه علمیه قم آشنا کنیم.

این جامعه شناس حوزوی همچنین در خصوص آخرین تالیفات و پژوهش های خود گفت: اخیراً کتابی از بنده با عنوان «جامعه شناسی جنسیت» منتشر شد ضمن آن که دو کتاب دیگر شامل موضوعات زن در قرآن و نیز نظریه عرفی شدن از سوی بنده در دست تالیف و انتشار است.

وی در ادامه خواستار حمایت از عرصه نشر و تالیف حوزوی شد و افزود: همه ما باید تلاش کنیم که فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه ترویج پیدا کند و البته جدای از این موضوع مشکلات ناشران نیز در حد توان مرتفع گردد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha