سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، در جلسه چهل و پنجم شورای حوزه استان، بر ضرورت توسعه و تقویت حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: تقویت حوزه های علمیه سعادت و تعالی جامعه را تضمین می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، چهل و پنجمین جلسه شورای حوزه علمیه مازندران، با حضور آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه دراستان و حجت الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر برگزار شد.

آیت الله طبرسی در این جلسه، بر ضرورت توسعه و تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها تأکید کرد و گفت: تنها علم الهی که سعادت و تعالی انسان را تأمین می کند، لذا تقویت حوزه های علمیه بهترین راه گسترش و توسعه ارزش های دینی در جامعه است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان مازندران، موضوع اخلاق در حوزه های علمیه را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رشد معنوی و اخلاقی طلاب استفاده شود.

وی با بیان این که طلاب و روحانیان باید از لحاظ اخلاقی و معنوی الگوی جامعه باشند، تصریح کرد: امروز دشمن همه توان خود را تضعیف جایگاه روحانیت به کار گرفته که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

برپایه این گزارش، در این جلسه پیرامون پذیرش سال تحصیلی جدید حوزه استان، روند برگزاری و بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی و نیز دیگر مسائل مربوط به حوزه مازندران مباحثی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha