سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله مقتدایی

آیت‌الله واعظ طبسی به لحاظ علمی یک عالم مبرز و از نظر انقلابی نیز یک شخص انقلابی به تمام معنا هستند و از همان روزهای ابتدای نهضت امام خمینی(ره)، در کنار امام(ره) خدمت کرده، با رهبر معظم انقلاب نیز صمیمی، همدل و همفکر هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، قائم مقام جامعه مدرسین حوزه و رئیس شورای عالی حوزه های علمیه کشور، عصر امروز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، از آیت‌الله واعظ طبسی عیادت کرد.

عضو خبرگان رهبری پس از عیادت تولیت آستان قدس رضوی،در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله واعظ طبسی به لحاظ علمی یک عالم مبرز و از نظر انقلابی نیز یک شخص انقلابی به تمام معنا هستند و از همان روزهای ابتدای نهضت امام خمینی(ره)، در کنار امام(ره) خدمت کردند و با رهبر معظم انقلاب نیز صمیمی، همدل و همفکر هستند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله واعظ طبسی خدمات ارزنده‌ای را به انقلاب داشته و راه و خط امام(ره) را ادامه می دهند، افزود: ایشان در آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) خدمات فراوانی انجام دادند که برای همه قابل مشاهده است.

آیت الله مقتدایی در پایان ابراز امیدواری کرد: خداوند تفضلی کرده و با دعای مردم عزیز سلامتی را به آیت الله واعظ طبسی بازگرداند.

‌گفتنی است، آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، عصر جمعه به دلیل عارضه تنفسی در اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha