جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی کریمی، در مراسم بزرگداشت شهید طلبه مدافع حرم حجت اسدی،

حوزه/ تفاوت ما با شهدای مدافع حرم این است که آنها با تقوا زندگی می کردند و ولایت را خط قرمز می دانستند، برخی از ما این مسائل را فراموش کرده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی کریمی، از فضلای حوزه، در مراسم بزرگداشت شهید طلبه مدافع حرم حجت اسدی، در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: یکی از ویژگی های حضرت زهرا (س) ولایتمداری آن حضرت بود که باید امروز به عنوان الگوی جامعه ما قرار گیرد.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی، تصریح کرد: باید با مطالعه سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س)، از سبک زندگی آن حضرت بهره برداری کنیم.

این محقق حوزوی  در ادامه به نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) اشاره کرد و بیان داشت: تفاوت ما با شهدای مدافع حرم این است که آنها با تقوا زندگی می کردند و  ولایت را خط قرمز می دانستند، برخی از ما این مسائل را فراموش کرده اند.

حجت الاسلام کریمی همچنین با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید طلبه حجت اسدی، گفت: شهید اسدی بسیار در انجام کارهای فرهنگی پرکار و پر تلاش بود و به قدری عاشق حضرت فاطمه زهرا (س) بود که حتی شهادت او در ایام فاطمیه و از ناحیه پهلو رقم خورد.

برپایه این گزارش، در این مراسم بعد از مرثیه سرایی، یکی از همرزمان این شهید خاطراتی از دوران حضور در سوریه و نبرد با گروه های تکفیری تروریستی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha