شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 376218
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
پذیرش خواهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از تمدید مهلت ثبت نام بانوان علاقه مند به تحصیل علوم دینی در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد اظهار داشت : هم اکنون ۲ هزار و 900 نفر در 20 مرکز و مدرسه وابسته به حوزه  علمیه خواهران استان یزد مشغول به تحصیل هستند که سالیانه به تعداد بانوان علاقه مند به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران استان، افزوده می شود.

وی افزود: ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران استان یزد که از بهمن ماه 94 آغاز و تا پایان فروردین ماه 95 تمدید شده و بانوان علاقه مند به تحصیل در سطح دو یعنی کارشناسی برای عموم بانوان واجد شرایط ( از سیکل تا دیپلم و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی دانشگاهی) و کارشناسی ارشد برای فارغ التحصیلان حوزوی مقطع کارشناسی حوزه می توانند به مدرسه علمیه شهرستان محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیر حوزه  علمیه خواهران استان یزد در خصوص ثبت نام مقطع دکترا( چهار حوزه) هم گفت: ثبت نام ورودي سطح چهار حوزه علميه خواهران برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد حوزه نيز تا هجدهم خرداد ماه امکان پذير است.

وی درباره نحوه ثبت نام اینترنتی هم گفت : علاقه مندان مي توانند از طريق پایگاه اينترنتي حوزه هاي علميه خواهران به نشاني www.whc.ir و يا با مراجعه به يکي از مدارس علميه خواهران نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha