جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 دیدار علمای لبنان با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی پس از استقرار در مجتمع فرهنگی امام صادق بیروت نیز با حضور تعداد قابل توجهی از علما و روحانیون لبنان مواجه شد که برای دیدار با وی و گپ و گفت درباره شرایط دینی، فرهنگی و اجتماعی لبنان و منطقه آمده بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی که روز گذشته برای سفری یک هفته ای، به لبنان رفت، به محض ورود به شهر بیروت با استقبال علما و روحانیون این کشور مواجه شد.

در فرودگاه، نمایندگان بسیاری از طیف ها و شخصیت های دینی و سیاسی لبنان به استقبال نماینده آیت الله العظمی سیستانی آمده بودند.

در میان مستقبلین حاج قبلان قبلان به نمایندگی از نبیه بری رئیس شورای نمایندگان لبنان، «حاج حامد الخفاف» نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی در لبنان، «مفتی جعفری شیخ احمد قبلان نماینده عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان، «شیخ محمد کوثرانی» نماینده سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، «شیخ نعیم حسن» نماینده دروزی های لبنان، «فاضل سلیم» و«شیخ نابغ ذبیان»  مسئولان تربیت و دین لبنان، «شیخ علی بن زین الدین» نماینده رئیس موسسه توحید عرفانی، «محمد فتحلی» سفیر ایران در لبنان، «علی العامری» سفیر عراق در لبنان، و جمعی از روحانیون و شخصیت های سیاسی و نظامی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی پس از استقرار در مجتمع فرهنگی امام صادق بیروت نیز با حضور تعداد قابل توجهی از علما و روحانیون لبنان مواجه شد که برای دیدار با وی و گپ و گفت درباره شرایط دینی، فرهنگی و اجتماعی لبنان و منطقه آمده بودند.

جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی را در این سفر یک هفته ای همراهی می کنند.

دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از برنامه های سفر نماینده آیت الله سیستانی اعلام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در این سفر علاوه بر دیدار با شخصیت های دینی و فرهنگی، از مراکز و موسسات دینی و فرهنگی نیز بازدید خواهد کرد و به شهرهای مختلف لبنان همچون صور، صیدا و بعلبک می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha