چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 376282
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
کارگاه جهاد تربیتی مدیران حوزه گلستان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان گلستان از برگزاری کارگاه طرح جهاد تربیتی ویژه مدیران مدارس علمیه استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از گلستان، حجت الاسلام حسین ابراهیمی فرد گفت: این کارگاه با حضور مدیران مدارس علمیه استان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه در مدرسه علمیه  رضویه گرگان برگزار گردید.

وی افزود: در این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بیان و توجیه طرح جهاد تربیتی و  تشریح مباحثی در باب مشاوره به طلاب و راهکارهای آن پرداخت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی تربیتی برای طلاب و چگونگی مشارکت و ایجاد انگیزه در امور تهذیبی و تربیتی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی فرد تصریح کرد: در ادامه این کارگاه آیت الله میبدی نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان در باب اهمیت و جایگاه امور تربیتی به ایراد سخن پرداخت.

وی در پایان گفت: این کارگاه اولین مرحله از طرح جهاد تربیتی در راستای نهادینه کردن اخلاق و آشنایی طلاب با امور تهذیبی بود که امیدورایم  مراحل بعدی آن در سطوح مختلف حوزه اعم از اساتید، مدیران، کادر مدارس و طلاب اجرا گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha