سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام جعفریانی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات استان قم با بیان این که ایجاد یک نوع هویت بخشی به فرزندان طلاب و روحانیون، یکی از اهداف برگزاری این همایش‌ها است، تصریح کرد: دانشجویان ممتاز علاوه بر این که نخبه هستند، از لحاظ اخلاقی نیز باید نخبه باشند و هویت طلبگی خودش، خانواده و پدرش را با تمام جان و دل بپذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی مدیر مرکز خدمات استان قم در  نشست صمیمانه رئیس مرکز خدمات با همسر و فرزندان دانشجوی فرهیخته طلاب و روحانیون استان قم در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهداف برگزاری این نشست صمیمی گفت: با توجه به تأکیدات و پیگیری‌های رئیس مرکز خدمات، برگزاری جلسه‌ای به منظور تقدیر و تشکر و ایجاد انگیزه برای ممتازین تحصیلی چند سالی است که در مرکز خدمات شروع شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد یک نوع هویت بخشی به فرزندان طلاب و روحانیون یکی از اهداف برگزاری این همایش‌ها است، تصریح کرد: دانشجویان ممتاز علاوه بر این که نخبه هستند، از لحاظ اخلاقی نیز باید نخبه باشند و هویت طلبگی خودش، خانواده و پدرش را با تمام جان و دل بپذیرد.
مدیر مرکز خدمات استان قم بیان کرد: درصدد هستیم که به یاری خداوند در آینده نزدیک از جمع دانشجویان ممتاز مخصوصاً در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا یک جمع جوانی را تشکیل دهیم تا در عرصه‌های مختلف فرهنگی بتوانیم از نظراتشان استفاده کنیم.
وی ابراز داشت: برنامه تجلیل از ممتازین در مقاطع مختلف به صورت برگزاری یک همایش برگزار می شود ولی در خصوص دانشجویان ممتاز با توجه به سطح علمی آنها تصمیم گرفتیم که این همایش را به صورت یک نشست صمیمی بین دانشجویان ممتاز و رئیس مرکز خدمات تبدیل کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی ادامه داد: تعدادی از دانشجویان با اعلام آمادگی، نقطه نظرات، پیشنهادها و دغدغه‌های خود را در این جلسه بیان کردند و رئیس مرکز خدمات نیز به این دغدغه‌ها پاسخ داده، آنها را یادداشت کردند و وظایفی را نیز بر عهده ما گذاشتند.
وی با اشاره به تعداد دانشجویان نخبه همسر و فرزندان طلاب و روحانیون استان قم گفت: در سال گشته در استان قم تعداد 128 ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد،  9 ممتاز در مقطع کاردانی، 196 ممتاز در مقطع کارشناسی، 26 ممتاز در مقطع دکتری و 9 نفر برتر کنکور، از بین خانواده طلاب و روحانیون  بودند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha