یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی نژاد مجمع نمایندگان

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت: این مجمع به مراجع تقلید انقلابی خود افتخار می‌کند و بهره‌گیری از رهنمودهای آنان را بر خود لازم می‌داند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد عصر امروز در دیدار با آیت‌ الله العظمی   مکارم شیرازی که در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) برگزار شد، به دیدار نمایندگان طلاب با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بیان داشت: در دیداری که  خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، ایشان تأکید داشتند که حوزه علمیه باید مهد انقلاب بماند و از ما خواستند که با طلاب جلسه داشته باشیم و برای انقلابی ماندنشان تلاش کنیم.

وی با اشاره به خطر نفوذ دشمن در حوزه علمیه  افزود: خطر نفوذ دشمن در حوزه علمیه احساس می‌شود و این امر اهمیت انقلابی ماندن طلاب را دو چندان می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم مشورت با بزرگان حوزه برای تصمیم‌گیری‌ها در عرصه های مختلف  اظهار کرد: کار مسئولان حوزه علمیه بدون مشورت با بزرگان حوزه پیش نمی‌رود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: این مجمع به مراجع تقلید انقلابی خود افتخار می‌کند و بهره‌گیری از رهنمودهای آنان را بر خود لازم می‌داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha