چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 378795
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
دکتر یاسی

حوزه/ مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی مرکز خدمات از برگزاری بیست و نهمین همایش مدیران مرکز خدمات از ۱۵ اردیبهشت‌ماه در شیراز خبر داد.

دکتر رحمان یاسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: این همایش با حضور مدیران ستادی و استانی مرکز خدمات، از ۱۵  الی ۱۷ اردیبهشت، به مدت سه روز، در مدرسه علمیه منصوریه شیراز، در جوار حرم حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سالیانه یک همایش عمومی با حضور معاونین، مدیران کل ستادی و مدیران استانی مرکز خدمات تشکیل شود، بیان کرد: تبیین رویکردها و برنامه‌های اساسی سازمان، پرداختن به برخی محورهای دانش‌افزایی مهم و مؤثر، تبادل‌نظر در مورد مسائل و مشکلات سازمان و افزایش روحیه همدلی و هم‌زبانی، ازجمله اهداف برگزاری همایش عمومی مرکز خدمات است.
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی مرکز خدمات با بیان اینکه همایش‌های عمومی معمولاً در فصل اول سال برگزار شده و متأثر از شعار سالی است که توسط رئیس مرکز خدمات انتخاب می‌شود، گفت: شعار امسال مرکز خدمات "آینده‌نگری، ارتقا هدفمندی خدمات، اقدام و عمل" است و این همایش در راستای شعار سال، علاوه بر مروری از عملکرد پنج‌ساله، به تبیین و بررسی نقشه راه پیش روی مرکز می‌پردازد.
وی با اشاره به برنامه‌های بیست و نهمین همایش مدیران تصریح کرد: صبح روز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه مراسم افتتاحیه همایش با حضور مدیران استانی و ستادی مرکز خدمات، مدیران مدارس علمیه شهر شیراز و شهرهای نزدیک و مدیران کل برخی ارگان‌های دولتی استان برگزار می‌شود و در این مراسم، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله دستغیب تولیت حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) و مهندس افشانی استاندار شیراز به سخنرانی خواهند پرداخت.
دکتر یاسی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعات دانش افزایی و نگرش سیستمی و همچنین نشست صمیمی مدیران استانی با رئیس مرکز از جمله برنامه های دیگر این همایش است.
وی ادامه داد: مراسم اختتامیه همایش روز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و یکی از اعضای هیئت مدیره برگزار می‌شود و ارائه مصوبات همایش، ابلاغ برنامه‌های سال 95 و تقدیر از مدیران برتر از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha