شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله العظمی میلانی

حوزه/ نکوداشت چهلمین سال درگذشت آیت الله العظمی سید محمدهادی حسینی میلانی، با حضور علما و شخصیت های حوزوی، در مدرسه علمیه مبارکه امام صادق(ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در این مراسم که آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و جمعی از  علمای همچون آیت الله سیدجعفر سیدان، آیت الله اشرفی شاهرودی، آیت الله مهدی مروارید و... حضور داشتند، از مقام علمی و اخلاقی حضرت آیت الله میلانی(ره) تجلیل شد.

آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، استاد درس خارج حوزه علمیه مشهد در این مراسم با اشاره به جایگاه علمی مرحوم آیت الله العظمی سید محمدهادی حسینی میلانی، تصریح کرد: مقام علمی و التزام شدید ایشان به دفاع از مکتب بر کسی پوشیده نیست.

آیت الله سید فاضل حسینی میلانی، نوه آن مرحوم نیز در این مراسم درباره شخصیت آن مرجع فقید، گفت: یکی از کارهای آیت الله میلانی شورایی شدن فعالیت های حوزه و ایجاد نظم و انضباط در درس و بحث بود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین مهریزی، مقاله خود با موضوع «روش عقلی در تفسیر» و حجت الاسلام موسویان، مقاله ای با عنوان «روش مواجهه با حدیث» را با نگاه به شیوه تفسیری و روایی حضرت آیت الله میلانی ارائه کردند.

پایان بخش برنامه های نکوداشت حضرت آیت الله میلانی(ره)، تجلیل از اساتید و طلاب برتر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha