دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نرم افزار مهدویت

حوزه/ همایش بین‌المللی «فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی» با حضور ۲۰۰ فعال، انجمن و تشکّل فرهنگی المصطفی در ۵ قاره در شبستان امام علی (ع) مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه»،همایش بین‌المللی «فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی»با حضور شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی حوزه های علمیه با همکاری مسجد مقدس جمکران و جامعه المصطفی العالمیه با سخنرانی معاونت فرهنگی المصطفی و مسجد مقدس جمکران در زیرزمین شبستان امام علی (ع) این مکان مقدس برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی المصطفی در سخنانی اظهارداشت: این همایش بین المللی با هدف شبکه‌سازی و ساماندهی خادمین فرهنگ مهدویت در عرصه بین الملل، بهره گیری از ظرفیت این فعالان به عنوان خادم افتخاری در راستای تکریم زائرین غیرایرانی مسجد مقدس جمکران برپا شده است.
حجت الاسلام حسین مرادی دولت آبادی ادامه داد: زمینه سازی تبلیغ برون‌مرزی و بین‌المللی مسجد مقدس جمکران به عنوان مرجع مهدوی نسبت به فرهنگ مهدویت و نیز ارائه راهکارهای عملی تبلیغ فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی از دیگر اهداف این همایش می باشد.
وی بیان داشت: از دیگر برنامه های این همایش تشکیل کمیته فعالان و خادمان در چهار کار گروه علمی و مشورتی شامل رسانه و هنر، تبلیغ و ترویج، پایگاه‌های اطلاعاتی-اینترنتی و همچنین شبکه‌های مجازی و نشریات و مطبوعات به بررسی راهکارهای ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی و بین‌الملل خواهند پرداخت.
مدیرکل فرهنگی المصطفی با بیان اینکه در پایان کار این کارگروه‌های علمی مشورتی، پیشنهاداتی برای تدوین طرح عملی- اجرائی تبلیغ فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی ارائه می‌شود.
لازم به ذکر است، در این همایش حجت الاسلام  شاکری و حجت الاسلام  ابراهیمی، معاونین فرهنگی المصطفی و مسجد مقدس جمکران به ایراد سخن خواهند پرداخت.
انتهای پیام   313/17
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha