یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسجد مقدس جمکران

حوزه/ همزمان با فرارسیدن ایام نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) بیمارستان سیار با عنوان عاشقان ولایت در مسجد مقدس جمکران دایر خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این بیمارستان با ظرفیت 50 بیماردر ایام نیمه شعیان در شبستان مسجد مقدس جمکران دایر می شود تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن به زائران خدمات رسانی کنیم.

دکتر مظفری بیان داشت: این بیمارستان سیار دارای بخش هایی از جمله تریاژ، بستری مردان و زنان، بخش ویژه ، اتاق عمل جراحی و سرپایی، داروخانه و همچنین آزمایشگاه است که با دایر کردن آن خدمات مطلوب به زائران ارائه می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی کادر درمانی این بیمارستان توسط پزشکان و پرستاران بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی قم تامین خواهند شد.
وی با بیان اینکه محل استقرار این بیمارستان سیار در یکی از شبستان های مسجد مقدس جمکران خواهد بود گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در ایام نیمه شعبان و همچنین مسدود شدن راه های ارتباطی و شلوغی مسیرها، این بیمارستان می تواند نیازهای عمده بیماران را برطرف کند.
وی گفت: بیمارستان سیار عاشقان ولایت از روز شنبه اول خرداد ماه دایر و فعالیت آن تا روز یکشنبه 2 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام  313/17
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha