پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جت الاسلام عباس ابراهیمی مدیرعامل مؤسسه أنوار طاها

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران با کمک و همکاری ظرفیت های تبلیغی جامعه المصطفی العالمیه می تواند مهدویت و منجی عالم بشریت را به جهان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عباس ابراهیمی در همایش بین المللی « فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی » اظهارداشت: مسجد مقدس جمکران با برخورداری از پتانسیل های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی که در خصوص مهدویت و انتظار دارد می تواند با همکاری ظرفیت بین المللی المصطفی این مهم را به جهانیان معرفی کرده و فلسفه ظهور را تببین کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد:  به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت، فلسفه انتظار و مساله ظهور منجی عالم بشریت از ظرفیت های تبلیغی در هر گوشه از جهان بهره خواهیم برد.
وی افزود: استفاده از اساتید خبره و صاحب نظر در کارگاههای آموزشی و جمع بندی مباحث و ارائه آن در پایان امروز نقشه راهی برای بهبود وضعیت تبلیغی مبلغان در عرصه مهدویت خارج از مرزهای کشور ترسیم شود.
حجت الاسلام  ابراهیمی بیان داشت: امروز جهان تشنه معارف اسلامی و آیین حقه جعفری است که  مهدویت مهمترین شاخصه مذهب تشیع می باشد، لذا همه مبلغان باید نسبت به این مهم تلاش جدی به تبلیغ و ترویج داشته باشند.
انتهای پیام   313/17
 
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha