جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد جمکران

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: خادم بودن در مسجد مقدس جمکران به عنوان یک مسجد منحصر به فرد افتخاری عظیم است و منتظران واقعی باید برای ظهور حضرت بستر و زمینه مناسب را فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  عباس ابراهیمی شب گذشته در آیین شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران و اختتامیه جشن های این مکان مقدس در جمع خادمان اظهارداشت: امیدواریم در عصری که تمام مظلومین در اقصی نقاط عالم مانند سوریه، عراق، یمن و عربستان چشم امیدشان به این مکان مقدس است بتوانیم ندای مظلومان را به گوش جهانیان برسانیم و به وظایفمان در قبال زمینه سازی ظهور عمل کنیم.

وی  ضمن تقدیر از تلاش‌‌های شبانه روزی خادمان این مکان مقدس در خدمتگزاری به زائران نیمه شعبان، افزود: خادمان مسجد مقدس جمکران دو ویژگی دارند، نخست خادمی در مسجد است و نکته دوم خادمی در مسجدی که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، مسجدی که بیش از 10 قرن پیش به امر مبارک حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) بنا نهاده شده و قرن‌ها مأمن عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی) بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: این خادمی و این حضور در این مکان مقدس دارای خصوصیت‌های منحصر به فردی است که باید قدردان آن باشیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران در نظام تمدنی امروز معارف ناب مهدوی را با توجه به همجواری با حوزه‌های علمیه و مرقد مطهر کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) به جان‌های تشنه منتقل می‌کند، ابزار کرد: به لطف الهی روز به روز شاهد حضور چشمگیرتر مشتاقان امام زمان (علیه السلام) در این مکان مقدس هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: امیدواریم در عصری که تمام مظلومین در اقصی نقاط عالم مانند سوریه، عراق، یمن و عربستان چشم امیدشان به این مکان مقدس است بتوانیم ندای مظلومان را به گوش جهانیان برسانیم و به وظایفمان در قبال زمینه سازی ظهور عمل کنیم.

وی در پایان با تاکید بر این که امام زمان(علیه السلام) یعنی آب و اگر تشنه شدیم باید به سراغ آب رویم، خاطرنشان کرد: اگر به انتظار آمدن خورشید هستیم باید زمینه ساز خورشید عالم تاب عالم باشیم.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha