جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس ابراهیمی

حوزه/ نمایشگاه و موزه قرآن، فقه و زندگی به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران و با همکاری موسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با بیان این که نمایشگاه و موزه قرآن، فقه و زندگی در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران برپا شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در شبستان دارالقرآن کریم دایر شده است.

 وی ادامه داد: در این نمایشگاه ضمن آموزش مصور احکام، تابلو، اشیاء و اجسام متنوع با موضوعات متنوع قرآنی مانند احکام مرتبط با آیات قرآن، آیات قرانی مناسب با موضوع فقهی و سبک زندگی قرآنی ارائه می شود.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در نمایشگاه و موزه قرآن، فقه و زندگی به احکام کاربردی، احکام ویژه مسجد، تاریخچه و بیان اعمال مسجد مقدس جمکران پرداخته شده است، همچنین بخش ویژه معرفی فقیهان و نواب عام حضرت امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) نیز از جمله بخش های این نمایشگاه است.

 حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که ایستگاه مطالعه از دیگر بخش‌های نمایشگاه قرآن، فقه و زندگی است، تصریح کرد: در این نمایشگاه، کارشناسان و مبلغان طلبه و روحانی نسبت به توضیح محتوای موجود و پاسخگویی به سوالات مراجعه‌کنندگان در نمایشگاه به صورت مستمر اهتمام دارند.

وی یادآور شد: نمایشگاه دائمی قرآن، فقه و زندگی در روزهای چهارشنبه و جمعه از ساعت 15 الی 22 و در ایام  نوروز و مناسبت های خاص از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 22 دایر است.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این نمایشگاه در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران واقع در صحن جامع مهدوی، شبستان کربلا دایر برپا شده و علاقمندان به معارف قرآنی می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha