جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نهاوندی /صدا و سیما

حوزه/ مدير كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه، پرداختن به مسائل روز جامعه و نياز جوانان را از ويژگي هاي بارز موسسه دانست و گفت: امروز از جمله نيازهاي ما توضيح المسائل رسانه‌اي است كه بايد با همكاري نهادهاي مرتبط اين امر صورت گيرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدير كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه در بازدید  مديران پژوهشي این اداره کل از موزه فقه و زندگي مؤسسه موضوع‌شناسي احكام فقهي، ضمن بازديد از بخش هاي مختلف موزه، به تبادل نظر پيرامون وظايف مشترك و همكاري هاي متقابل دو نهاد به گفتگو پرداخت.

وی اهميت موضوع شناسي احكام فقهي را از جمله دغدغه‌ها براي توضيح المسائل رسانه اي دانست.

حجت الاسلام والمسلمین نهاوندی  از جمله فعاليت هاي مشترك دو مجموعه را اجراي نظرسنجي و افكار سنجي از طلاب سراسر كشور دانسته و آمادگي مركز پژوهش و سنجش افكار را براي اجراي آن اعلام نمود.

وی با توجه به سابقه توليدات ديني اداره كل توليد تصويري احكام ديني را كه از جمله نيازهاي امروز مردم دانستند را از جمله اقدامات مشترك در مجموعه برشمرد.

مدير كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه،  پرداختن به مسائل روز جامعه و نياز جوانان را از ويژگي هاي بارز موسسه دانست و گفت: امروز از جمله نيازهاي ما توضيح المسائل رسانه‌اي است كه بايد با همكاري نهادهاي مرتبط اين امر صورت گيرد.

ايجاد موضوع شناسي رسانه در كنار ديگر موضوعات نيز از پيشنهادات وی بود كه در صورت آمادگي موسسه امكان ايجاد ميز تخصصي رسانه در موزه موضوع شناسي نيز مي تواند در دستور كار قرار گيرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين فلاح زاده رئيس موسسه موضوع شناسي احكام فقهي، گزارشي از  تاريخ و اهداف تشكيل موسسه موضوع شناسي و موزه فقه و زندگي و همچنين همكاري‌هاي خود با صدا و سيما ارائه نمود و همچنين از هرگونه اقدامي كه به هم‌افزائي بهتر انجامد استقبال نمود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha