شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباس ابراهیمی

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران در نظر دارد به شناسایی فعالان علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در عرصه انتظار و مهدویت بپردازد و از نیت و عمل تلاشگران در این عرصه تقدیر و تجلیل کند.

حجت الاسلام عباس ابراهیمی با بیان این مطلب  اظهارداشت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تکریم از خادمان فرهنگ مهدوی با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اماکن مذهبی کشور، پایگاه و کانون توجه اندیشه‌ها و عواطف پاک فرهیختگان و نخبگان جامعه اسلامی است و هر سال میزبان بیش از 20 میلیون زائر است.

 حجت الاسلام ابراهیمی افزود: امروز افرادی در جامعه حضور دارند که با نیت پاک و تلاش مخلصانه در ترویج فرهنگ مهدوی گام برمی‌دارند و جا دارد که از مقام علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی فرهیختگان و نخبگان در عرصه انتظار و مهدویت تجلیل شود.

 وی بیان کرد: مسجد مقدس جمکران در نظر دارد «جشنواره تکریم از خادمان فرهنگ مهدوی» را برگزار کند تا در این راستا به شناسایی فعالان علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در عرصه انتظار و مهدویت بپردازد و از نیت و عمل تلاشگران در این عرصه تقدیر و تجلیل کند.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: «تأکید بر رویکرد اسلام ناب محمدی بر اساس آموزه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)» و همچنین «توجه به لزوم واکنش هوشمندانه و فعالانه نسبت به تحولات اجتماعی و فرهنگی کشور در عرصه بین‌المللی» از جمله سیاست‌های جشنواره تکریم از خادمان فرهنگ مهدوی است.

 حجت الاسلام ابراهیمی گفت: «تجلیل و صیانت از کرامت و شخصیت فرهیختگان، هنرمندان و نخبگان فعال در عرصه فرهنگ مهدوی»، «تأکید بر پیکره یکپارچه امت واحده اسلامی» و همچنین «جلوگیری از ترویج الگوها و رویکردهای نادرست و تحریف شده در عرصه مهدویت» از دیگر سیاست‌های این جشنواره است.

 وی در پایان یادآور شد: جشنواره تکریم از خادمان فرهنگ مهدوی در محورهای علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریت و اجرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha