جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام بسطامی - جامعه المصطفی

حوزه/ نخستین اجلاسیه منطقه ­ای مدیران و اساتید مدارس علمیه همکار المصطفی در سال ۱۳۹۵ در نمایندگی جامعه المصطفی در افغانستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» اجلاسیه منطقه­ ای مدیران و اساتید مدارس علمیه همکار المصطفی در افغانستان، با حضور آیت الله صالحی مدرس، حجت الاسلام والمسلمین بسطامی نماینده المصطفی در افغانستان، معاونین نمایندگی، مدیران و اساتید مدارس و جمعی از طلاب در مدرسه علمیه رسالت کابل برگزار شد.

این اجلاسیه با برنامه­های تلاوت، سخنرانی و تربیون آزاد برگزار گردید و حجت الاسلام والمسلمین بسطامی نماینده محترم المصطفی در افغانستان، شیخ زاده معاون تربیتی فرهنگی نمایندگی وحاج آقای فاضل حسینی مؤسس مدرسه علمیه سجادیه سخنرانان این اجلاسیه بودند.

حجت الاسلام والمسلمین بسطامی نماینده جامعه المصطفی در افغانستان ضمن سپاسگزاری از حضور در جمع اساتید و مدیران، و اظهار تشکر و قدردانی از حضور شان در این جلسه، در مورد هدایت و تربیت انسان صحبت نمود.

وی اظهار داشت: همه ما وظیفه مشترک داریم و آن تربیت فرزندان مردم است که در مدارس در خدمت شان هستیم، سعی ما باید این باشد که آنان را افراد شایسته برای خود شان، جامعه و جهان اسلام سازیم.

نماینده جامعه المصطفی در افغانستان در ادامه به برخی از مهمترین عوامل تربیت اشاره نمود و اظهار داشت: عواملی چون؛ جغرافیا، وراثت، محیط خانواده، اجتماع و مدرسه از مهمترین مولفه های تاثیرگذار در تربیت آدمی به شمار می روند.

وی با اشاره به این که تربیت منحصراً در درس اخلاق خلاصه نمی شود، اظهار داشت: مدارس بایستی کمیته­های به منظور رسیدگی به مشکلات طلاب ترسیم نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین بسطامی در پایان به برنامه های آزمونی سال جای در نمایندگی افغانستان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: آزمون پذیرشی ویژه ارائه کد تحصیلی و نیز  آزمون انتقالی برای افرادی که می­خواهند در سایر کشور ها ادامه تحصیل دهند، از مهمترین برنامه های آزمونی نمایندگی المصطفی در سال پیش رو به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha