جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برنامه های ضیافت الهی در ماداگاسکار

حوزه/ نمایندگی جامعة المصطفی در ماداگاسکار، همچون سال های گذشته، ضمن گرامیداشت ایام نورانی ماه مبارک رمضان، برنامه های متنوعی را برای طلاب و دانش پژوهان المصطفی برگزار نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید تقی قاضوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که نمایندگی جامعة المصطفی در ماداگاسکار، برنامه های متنوعی را در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می گند، تصریح کرد: در برنامه های قرائت قرآن، ضمن توجه به شأن نزول آیات الهی، تفاسیری از آیات قرائت شده نیز مورد توجه قرار گرفته، تشریح می گردد.

وی با اشاره به این که برنامه های ضیافت الهی این نمایندگی در سه گروه برادران با سطوح تحصیلی مختلف و یک گروه خواهران اجرا می شود، اظهار داشت: بیش از 70 نفر از بانوان و حدود 200 نفر از برادران در برنامه های قرائت کلام الله مجید مشارکت می کنند.

نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار برنامه افطاری و سخنرانی معنوی در این ایام  الهی را از دیگر برنامه های برگزار شده، عنوان کرد و اذعان داشت: نمایندگی جامعه المصطفی در ماداگاسکار، برنامه های معنوی متنوعی را در ایام نوارنی ماه رمضان ترسیم نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی، در پایان برگزاری افطار دسته جمعی روزه داران در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) را از دیگر برنامه های مهم دانست و یادآور شد: نمایندگی جامعه المصطفی در ماداگاسکار، برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن، مراسم نورانی شبهای لیالی قدر، اعتکاف دهه آخر رمضان و روز قدس برنامه های گوناگونی را تنظیم نموده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha