جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره های قرآن در ولایت بامیان افغانستان

حوزه/ نمایندگی جامعه المصطفی در افغانستان به منظور بالابردن سطح علمی قرآنی طلاب و اهتمام هر چه بیشتر آنان به فراگیری علوم قرآنی، دوره های آموزش تجوید و تربیت مربی قرآن را برگزار نموده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، معاونت فرهنگی تربیتی نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان در ماه پر فیض و برکت الهی، جهت بالابردن سطح علمی قرآنی طلاب و اهتمام بیشتر آنان به فراگیری علوم قرآنی، دوره های آموزش تجوید و تربیت مربی قرآن را برگزار نموده است.

این دوره ها توسط استاد صفر علی بلال از اساتید قرآن و در مرکز ولایت بامیان برگزار می شود.

این دوره‌های آموزشی یک ماهه از روز سه شنبه18/3/1395 در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و شب در مسجد جامع شهر و مدرسه علمیه امام صادق(ع) آغاز شده است.

گفتنی است؛ «دوره تربیت مربی ویژه خواهران و برادران»، «دوره تربیت مربی ویژه برادران»، «دوره عمومی آموزش تجوید برای خواهران و برادران» و نیز «دوره عمومی تجوید برای طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع)» از مهترین دوره های برگزار شده توسط نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صفرعلی بلال IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    0 0
    با عرض سلام خدمت همکاران محترم خدمت شما عرض شو که شما اخبار را تحت عنوان: «به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، معاونت فرهنگی تربیتی نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان در ماه پر فیض و برکت الهی، جهت بالابردن سطح علمی قرآنی طلاب و اهتمام بیشتر آنان به فراگیری علوم قرآنی، دوره های آموزش تجوید و تربیت مربی قرآن را برگزار نموده است. این دوره ها توسط استاد صفر علی بلال از اساتید قرآن و در مرکز ولایت بامیان برگزار می شو». در حالیکه تصویر از کسی دیگر می باشد. به نظر می رسد که بخش از این تصویر مربوط به دوره آموزش نهج البلاغه باشد که توسط آقای موسوی برگزار گردیده بود. فکر می کنم که تصویر مربی نیز مربوط به آقای موسوی می باشد. خواهش می کنم که متن و تصویر را اصلاح نمایید.