پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ عبدالله الدقاق

شیخ عبدالله الدقاق نماینده رسمی آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران با اشاره به بیانیه سردار سلیمانی گفت: کاملا اظهارات سردارسلیمانی درباره به راه افتادن انتفاضه مردمی در بحرین درست است و ایشان روحیه مردم بحرین را می شناسد چراکه اگر آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم اقدامی کند، قیام و انتفاضه مردمی در بحرین انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران در گفت و گو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گفت: پس از شکست های مکررعربستان سعودی در فلوجه عراق، آل سعود خواست از شیعیان بحرین انتقام بگیرد و همچنین پیامی به جمهوری اسلامی ایران و شیعیان عراق بفرستد که اگر شما علیه ما در حلب سوریه و فلوجه عراق حمله کردید، ما نیزعلیه شیعیان بحرین و شیخ عیسی قاسم اقدام می کنیم و تابعیت وی را سلب و جمعیت وفاق اسلامی و جمعیت التوعیه را تعطیل می کنیم.

وی ادامه داد: نظام آل خلیفه به دنبال آن است که تابعیت شیخ عیسی را سلب و ایشان را با قهر و زور از بحرین اخراج کنند. اما مردم پس از اعلام این حکم دور خانه شیخ عیسی جمع شدند واز ایشان اعلام حمایت کردند.

شیخ الدقاق خاطر نشان کرد: مردم بحرین گفتند تا خون در رگ ما است اجازه تعرض به شیخ قاسم و اجازه اخراج ایشان نمی دهیم واز این رو در اطراف خانه ایشان خیمه نصب می کنند وهمان جا می خوابند و نماز جماعت اقامه می کنند و سحری و افطاری شان را  کنار منزل شیخ می خورند .

مردم، شیخ عیسی قاسم را تنها نمی گذارندحجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران گفت : شیخ عیسی قاسم به بیرون از خانه خود آمده و  از کسانی که اطراف خانه اش تجمع کرده بودند درخواست کرد از آن جا بروند اما مردم قبول نکردند و اعلام کردند اجازه اخراج شما از بحرین را نمی دهیم و شما را تنها نمی گذاریم .

وی اظهار کرد: هم اکنون حماسه مردمی در بحرین کنار منزل شیخ عیسی قاسم در جریان است  و مردم خطاب به آل خلیفه گفتند اگر بخواهید شیخ را اخراج کنید باید از روی اجساد ما عبور کنید.

سردار سلیمانی به مردم بحرین روحیه داد

شیخ الدقاق با اشاره به بیانیه سردار سلیمانی در این خصوص گفت: کاملا اظهارات سردارسلیمانی درباره به راه افتادن انتفاضه مردمی در بحرین  درست است و ایشان روحیه مردم بحرین را می شناسند و با این بیانیه به مردم بحرین روحیه داده است چراکه اگر آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم اقدامی کند  قیام و انتفاضه مردمی در بحرین انجام می شود.

موضعگیری های صوری از سوی سران بین المللی بی فایده است

وی با اشاره به تلاش های بین المللی برای محکومیت این اقدام گستاخانه آل خلیفه گفت: تاکنون جلساتی در گینس برگزار شده و سازمان های حقوق بشری اظهاراتی داشتند و کنفرانسی در همین راستا  در هلند برگزار می شود و دبیر کل سازمان ملل حکومت آل خلیفه را محکوم کرده و وزیر خارجه آمریکا اظهاراتی در محکومیت ظاهری آل خلیفه داشتند که همه این اظهارات به دلیل اینکه صرفا جنبه صوری دارد، بی فایده است و ما تنها به خدای تبارک و تعالی ایمان داریم و به حرکت مردمی تکیه داریم.

اگر آل خلیفه حماقت کند، خونریزی راه می افتد

شیخ الدقاق در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری حوزه در خصوص پیش بینی اش از وضعیت بحرین در 24 ساعت آینده گفت: نیت آل خلیفه این است که با زور شیخ عیسی قاسم را از بحرین اخراج کند و عربستان به حکام بحرین برای اخراج این روحانی برجسته بحرین فشار می آورد ولی نمی توانند به هدف خود برسند چون مردم بحرین  دور منزل ایشان جمع شدند و اگر حکومت آل خلیفه چنین حماقتی کند خونریزی به راه می افتد و فقط خدا می داند عاقبت این کار چه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha