شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویری از بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از شخصیت های حوزوی، از ۱۰ اثر جدید مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مراسم رونمایی از 10 اثر جدید تولید شده توسط مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم، چهارشنبه شب ( 2 تیرماه 95 )، با حضور شخصیت های حوزوی و معاون وزیر ارشاد در بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.

از جمله شخصیت های حاضر در این مراسم، حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مقدم رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم بودند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مقدم در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: 10 اثر جدید مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم که در این مراسم رونمایی می شود، شامل 9 کتاب و یک نرم افزار است که در فاصله اتمام نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سال گذشته تا شروع به کار نمایشگاه امسال، توسط محققان و پژوهشگران مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم، تهیه شده است.

رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم، گفت: از جمله آثار مکتوبی که در این مراسم رونمایی شد، فرهنگ نامه واژگان مشابه قرآن کریم، آیات الاحکام، اعجاز قرآن با رویکرد شبهه پژوهی، بدعت در نگاه قرآن، منطق پاسخ دهی قرآن، قرینه مقابله  و فن احتباک در قرآن کریم، جلد 4 المفتاح الجامع که ترجمه فرهنگ معارف قرآن است و  جلد 5 اعلام القرآن، نام دارد و نرم افزار رونمایی شده نیز پرسمان قرآنی است که همه این آثار محصولات علمی یک سال گذشته پژوهشگران مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی، معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز به ایراد سخن پرداخت.

در پایان مراسم رونمایی از این 10 اثر جدید علمی، توسط حجت اسلام و المسلمین حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن طیب حسینی رئیس بخش حوزوی نمایشگاه قرآن و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مقدم رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم و حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده عضو بخش استقتائات دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، انجام شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha