شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز مطالعات نمایشگاه قرآن

حوزه/ نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی است تا قرآن و آثار قرآنی به نمایش گذاشته شود و فضایی برای فهم قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی ایجاد گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام حسین صادقی گفت : ماه رمضان ماه نزول قرآن، ماهی که در آن به انس با قرآن بسیار سفارش شده است.

وی افزود: نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی است تا قرآن و آثار قرآنی به نمایش گذاشته شود و فضایی برای فهم قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی ایجاد شود که امسال نیز نمایشگاه  با شعار "پیش به سوی فهم قرآن" در تحقق این امر کوشیده است.

این محقق حوزوی در رابطه با ضرورت وجود غرفه‌ی مشاوره دینی افزود: قرآن یکی از ویژگی‌ها و صفاتی را که برای پیامبراکرم(ص) اشاره می‌کند، این است که پیامبر(ص) شنوای خوبی برای شماست، مردم نیز یکی از بهره‌هایی که از پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌بردند، همین مسئله مشاوره و بیان مشکلات خود با ایشان و دریافت راهنمایی از ایشان بوده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حضور مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم در نمایشگاه قرآن بیان کرد: مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه نیز با تأسی به سیره پیامبر اسلام(ص)  با  استقرار کارشناسان متخصص، به امر مشاوره و پاسخ‌گویی پرداخته است که از اثرات حضور این کارشناسان می توان به ایجاد و تقویت آرامش و حل نمودن بسیاری از سوالات ذهنی و رفتاری مراجعه کنندگان اشاره نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha