یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نرم‌افزار موزه مجازی آستان حضرت معصومه

حوزه/ مراسم رونمایی از موزه مجازی آستان حضرت معصومه(س) با حضور فعالان قرآنی کشور در محل بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مراسم رونمایی از موزه مجازی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، امشب (چهارشنبه 2 تیرماه 95) با حضور فعالان قرآنی کشور و اقشار مختلف مردم، در محل غرفه آستان حضرت معصومه(س) در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد صادقی مسئول غرفه آستان حضرت معصومه(س) در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در سخنانی در تشریح نرم افزار موبایلی موزه مجازی آستان مقدس حضرت معصومه، اظهار داشت: در این نرم افزار، قسمتی با عنوان ستارگان حرم تعریف شده که شامل گنجینه ای از علمای فقید مدفون در حرم حضرت معصومه(س) است.

وی افزود: در این قسمت، تصاویر و نام علمای فقید مدفون در حرم حضرت معصومه(س) قرار داده شده و با کلیک روی آن ها، می توان زندگی نامه مختصر، آثار و تصاویری از هر یک از علمای فقید را مشاهده کرد.

مسئول غرفه آستان حضرت معصومه(س) در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خاطرنشان کرد: در قسمت دیگری از این نرم افزار، موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز تعریف شده و توضیحاتی راجع به آثار معروف این موزه آورده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha