دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: امروز صهیونیست ها و سعودی ها دست به دست هم داده و کمر همت به نابودی اسلام بسته اند ولی به فضل الهی راه به جایی نخواهند برد و شواهد نشان می دهد که آنها ناکام مانده اند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمين سید محمد سعیدی در خطبه های نماز عید فطر در حرم مطهر گفت: مسلمانان باید این روحیه معنوی که در ماه مبارک رمضان از سوی خداوند به آنها داده شده است، حفظ کنند ونگذارند شیطانی که از بند خارج شده، آنها را گرفتار آلودگی ها نماید.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: خداوند در برابر دشمن آشکارمان بیان فرموده و امر کرده که از خطوات شیطان پیروی نکرده و با او دشمنی کرده و از وسوسه های شیطان به خداوند پناه بریم.
وی با اشاره به سخن امام علی علیه السلام درباره عید فطر گفت: بر اساس سخن این امام همام، این روز برای کسانی عید است که روزه آنها مورد قبول خدا قرار گیرد و عبادت هایشان پذیرفته شود. ایشان در ادامه بیان می دارد که هر روزی که در آن معصیت خدا نباشد، عید است.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي با بیان این که در فرهنگ اسلامی اعیاد به دنبال اطاعت اوامر الهی است، گفت: عید قربان به دلیل اطاعت و بندگی خد در حج است و عید غدیر نیز بعد از اطاعت پیامبر در ابلاغ پیام الهی و اعلام جانشینی امام علی علیه السلام رخ داد. عید فطر نیز بعد از یک ماه بندگی خداوند برای بندگان تحقق یافت.
وی در خطبه دوم نماز عید فطر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم در ماه مبارک رمضان گفت: ایشان در این دیدارها رهنمودها و هدایت گری های زیادی را ارائه دادند که شایسته است این مطالبات بررسی و اجرا شود و با عمل به این مطالبات، شکرگزار این نعمت الهی باشیم.
امام جمعه قم ابراز تأسف از بروز ولنگاری فرهنگی در جامعه، حمایت از تولید داخلی، تلاش در مسیر اقتصاد مقاومتی، حفظ اتحاد، ترویج عفاف و حجاب، رشد علمی کشور و جلوگیری از چنگ اندازی به بیت المال را از دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری دانست.
وی با اشاره به اوضاع منطقه گفت: امروز صهیونیست ها و سعودی ها دست به دست هم داده و کمر همت به نابودی اسلام بسته اند ولی به فضل الهی راه به جایی نخواهند برد و شواهد نشان می دهد که آنها ناکام مانده اند.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي افزود: مردم فلسطین، بحرین، یمن، لبنان و... از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند و در برابر دشمنان اسلام ایستادند؛ در برابر اسرائیل متجاوز که روزی ادعای حکومت از نیل تا فرات را داشت، در سرزمین های اشغالی محدود شده و آل سعود که خود را محور جهان اسلام می دانست و امروز از بی آبرو ترین کشورهای جهان است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که ایران همه کشورها را به اتحاد و مقابله با کشورهای استکبار دعوت می کند، گفت: ایران تهدیدی برای کسی نیست ولی در برابر هر کشوری که بخواهد به این سرزمین دست اندازی کند، محکم خواهد ایستاد.

انتهاي پيام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha