جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام دشتکی گفت: اوقات فراغت تنها به ایام تعطیلات مدارس خلاصه نمی شود و این اشتباهی است که در جامعه رایج شده است.

حجت ‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به اهمیت توجه و بهره وری اوقات فراغت جوانان، اظهار داشت: اوقات فراقت فرصتی مغتنم برای بروز خلاقیت ها و شکوفایی استعداد ها است.

وی با اشاره به معنای دقیق اوقات فراغت، خاطر نشان کرد: اوقات فراغت تنها به ایام تعطیلات مدارس خلاصه نمی شود و این اشتباهی است که در جامعه رایج شده است.

حجت الاسلام دشتکی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از اوقات در میان سال زمان های فراغتی برای جوانان ایجاد می شود که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می توان نهایت بهره وری را از آن داشت.

وی با اشاره به این مطلب که باید برای مخاطبان هدف گذاری انجام داد، ابراز داشت: در برانه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان تبلیغات اولویت هایی را برای انجام امور در نظر گرفته ایم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: اولویت هایی چون توجه و تبیین اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در جامعه و نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: از نگاه مجریان این طرح برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت جوانان با محوریت حضور روحانیون و اجرای برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و آموزشی برای کلیه اقشار و سنین و در طول سال انجام گرفته و اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام دشتکی استفاده از اوقات فراغت را صرف تفریح و سرگرمی ندانست و گفت: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای استفاده از وقت برای بالا بردن مهارت های کاری و زندگی نوجوانان و جوانان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha