شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمد عطارنیا  مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان قم

حوزه/ احمد عطارنیا گفت: با امضای تفاهم نامه میان سازمان فنی و حرفه ای و مرکز خدمات حوزه های علمیه، متعهد شده ایم طی ۴ سال ۱۰ هزار نفر از خانواده طلاب را با مهارت های فنی و حرفه ای آشنا کنیم که این مهارت ها در حال حاضر در منطقه پردیسان قم در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در دیدار با مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت: بحمدالله طی سالهای اخیر شاهد تحولات ارزشمندی در حوزه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در استان قم بوده ایم.

عطارنیا افزود: این اداره کل در سال گذشته برای 13 هزار نفر در مراکز دولتی، آموزش های مهارتی را برگزار و در مراکز غیر دولتی که شامل 200 آموزشگاه آزاد تحت پوشش سازمان فنی و حرفه ای استان می باشند، بیش از 14 هزار نفر با آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای آشنا شده اند.

وی به دیگر فعالیت های آموزشی فنی و حرفه ای استان اشاره کرد و گفت: با امضای تفاهم نامه میان سازمان فنی و حرفه ای و مرکز خدمات حوزه های علمیه، متعهد شده ایم طی 4 سال 10 هزار نفر از خانواده طلاب را با مهارت های فنی و حرفه ای آشنا کنیم که این مهارت ها در حال حاضر در منطقه پردیسان قم در حال انجام است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم ادامه داد: برپایی دوره  های مهارتی در ندامتگاه ها، کمپ ها، روستاها، مراکز همجوار دانشگاهی و همچنین انعقاد 25 قرارداد با اقشار آسیب پذیر جامعه، بخشی از فعالیت های آموزشی این اداره کل در استان می باشد.

وی با بیان اینکه دامنه کار و فعالیت های فنی و حرفه ای بسیار وسیع است، ابراز داشت: ما معتقدیم در مباحث اقتصاد مقاومتی باید نقش آموزش های مهارتی و فنی مورد توجه و عنایت ویژه ای قرار بگیرد؛ به طوریکه امروز بیش از 85 درصد آموزش دیده های فنی و حرفه ای شاغل و وارد بازار کار هستند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha