شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمید فقیهی - جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ مدیر اجرایی دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی گفت: اردوی آموزشی ویژه شاعران طلبه از سوی دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی در روستای گرکان شهرستان آشتیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید فقیهی با اشاره به اینکه اردوی آموزشی ویژه شاعران طلبه حوزه های علمیه سراسرکشور برگزار می شود، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه با توجه به نیاز روزافزون جامعه هنری کشور و ضرورت ارائه هنر تراز اسلامی توسط کارشناسان دین، وظیفه خود می دانند که در امر پژوهش، تولید و تربیت هنرمندان، فعالیت های مدونی را داشته و از این رو دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی تأسیس شده است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره هنرآسمانی در بهمن ماه سال گذشته با حضور طلاب برادر وخواهر، اظهار داشت: با توجه به شناسایی طلاب هنرمند توسط این دبیرخانه، اردویی برای طلاب شاعر حوزه های علمیه سراسر کشور درنظرگرفته شده است.

مدیر اجرایی دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی با بیان اینکه حمایت و ارتقاء هنرمندان طلبه در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد تا استعداد طلاب هنرمند ظهور وبروز بیشتری داشته باشد، ادامه داد: بر همین اساس علاوه بر دعوت از شرکت کنندگان چهارمین جشنواره هنر آسمانی که آثارشان به مرحله داوری راه یافته است، از طلاب شاعر و علاقه‌مند برای شرکت در این اردو دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: حجج اسلام والمسلمین زکریا اخلاقی، سید عبدالله حسینی، سید سلمان علوی، جواد محمدزمانی و سید محمد مهدی شفیعی و آقای سید محمد جواد شرافت از جمله اساتید حاضر در این اردو هستند.

لازم به ذکر است، اردوی آموزشی شاعران طلبه عصر روز چهارشنبه ششم مردادماه آغاز و شامگاه روز جمعه هشتم مردادماه به اتمام می رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha