جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 کمپین روز جهانی دعوت در بیش از ۱۸۰ کشور جهان

حوزه/ کمپین روز جهانی دعوت با عنوان «آیا زندگی یک بازی است؟» برای رساندن پیام اسلام برنامه ریزی شده است. هدف از این شعار پاسخ دادن به سئوالات مردم درباره معنای زندگی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam.net، گروه‌های مسلمانان مشتاق در سرتاسر ۵ قاره به دومین کمپین روز جهانی دعوت که شنبه هفته آینده 20 آگوست برگزار می‌شود دعوت شدند.

حمزه تی زورتزیس، سرپرست آموزشی آکادمی تحقیقات و آموزش اسلامی (آیرا) در بیانیه‌ای در این باره گفت: در دوره و زمانه‌ای که سوءتفاهمات گسترده‌ای درباره اسلام و مسلمانان وجود دارد، ما ابتکار عمل را به دست گرفته‌ایم تا پیام معقول و دلسوزانه  دین زیبایمان را به بشریت برسانیم. ما وظیفه بسیار مهمی داریم. به انجام رساندن برنامه‌ای به این گستردگی و بزرگی تاکنون توسط هیچ گروه اعتقادی انجام نشده است، چه برسد به مسلمانان. قرار است در یک روز در تک تک کشورهای جهان، مسلمانان با حرکتی مسالمت آمیز دیگر اعضای جامعه و غیرمسلمانان را به تحصیل درباره پیام پرمهر و محبت اسلامی آگاه کرده و آنان را به آشنایی درباره اسلام دعوت کنند.

این کمپین با عنوان «آیا زندگی یک بازی است؟» برای رساندن پیام اسلام در همکاری با دیگر سازمان‌های اسلامی و مسلمانان برنامه ریزی شده است. هدف از این شعار پاسخ دادن به سئوالات مردم درباره معنای زندگی است. برای مثال هدف اصلی مردم از زندگی چه می‌باشد؟ آن‌ها چگونه باید زندگی کنند؟ و پس از مرگ چه اتفاقی برای انسان می‌افتد؟

این کمپین که یکی از بزرگترین کمپین‌های تاریخ می‌باشد، تیم‌های داوطلبان را تقریبا به تک تک کشورهای جهان ارسال کرده است و اعضای این حرکت بیش از 180 کشور را تحت پوشش قرار داده‌اند. کمپین دومین روز جهانی دعوت در ادامه کمپین روز جهانی پیامبر انجام می‌شود که در سال گذشته در 55 کشور جهان برگزار شد.

نخستین روز جهانی دعوت در ماه جولای و در سال 2014 توسط آکادمی تحقیقات و آموزش اسلامی برگزار شده بود که یک موسسه خیریه در انگلستان می‌باشد و تنها هدف این سازمان توسعه و گسترش دین اسلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha