یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 389506
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کمپین احمدبن موسی(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس از راه‌اندازی کمپین "احمدبن موسی(ع)"، نکوداشت حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سیده رقیه علوی، از راه‌اندازی کمپین "احمدبن موسی(ع)" خبر داد و گفت: همزمان با سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، معاونت فرهنگی حوزه خواهران استان فارس در شبکه علمی کوثرنت و سامانه وبلاگ نویسی کوثر بلاگ اقدام به راه‌اندازی کمپین "احمدبن موسی(ع)" از طریق ایجاد هشتگ های  #امین_ولایت، #شاهچراغ و #سومین_حرم نموده‌ است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس تصریح کرد: این کمپین با هدف معرفی ابعاد شخصیتی این شاهزاده غریب و تبیین آثار و برکات این شهید بزرگوار در خطه جنوب، ایجاد شده است.

وی ادامه داد: موضوعات پیشنهادی برای تولید محتوا در این کمپین شامل ابعاد شخصیتی، فضایل و کرامات حضرت احمد بن موسی(ع)، علت شهره شدن ایشان به شاهچراغ(ع)، معرفی ظرفیت های سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، آثار و برکات حضور این امامزاده بر فرهنگ مردم، معرفی بزرگان مدفون در حرم مطهر شاهچراغ اعم از دانشمندان، شعرا و شخصیتهای معاصر(بزرگان درسایه شاهچراغ)، معرفی منابع و مستندات پژوهشی(کتاب، مقاله، سایت، وبلاگ ) درباره حضرت شاهچراغ(ع)، شاهچراغ(ع) در آینه تصاویر، دلنوشته ای به حضرت شاهچراغ(ع)، بیان خاطره ای به یادماندنی از زیارت حضرت شاهچراغ(ع)، تولید عکس نوشته، کلیپ ، پاورپوینت با موضوع زیارت و آداب حضور و ... است.

علوی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق شبکه علمی کوثرنت به نشانی  kowsarnet.ir و سامانه وبلاگ نویسی کوثر بلاگ به نشانی  kowsarblog.irبه این کمپین ملحق شوند و یا از محتواهای تولید شده استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha