جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران گفت: نشست فرهنگی خادمین اقامه نماز مسجد مقدس جمکران با محوریت مدافعان حرم با هدف ارتقاء کیفیت خدمت خدام، برگزار شد و از خانواده شهید ناجی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام حسین آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری نشست فرهنگی خادمین اقامه نماز مسجد مقدس جمکران با محوریت مدافعان حرم خبر داد.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران بیان داشت: هدف از برگزاری این نشست فرهنگی، ارتقاء کیفیت خدمت از سوی خدام اقامه نماز این مسجد مقدس بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که عده ای با از خود گذشتگی به دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) می پردازند، به حق می توان گفت که سنگ تمام گذاشته اند و به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند.

حجت الاسلام حسین آبادی تأکید کرد: خادمین مسجد مقدس جمکران در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و باید از اعتقادات و حریم پاک زائران مسجد مقدس جمکران به بهترین شیوه دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست فرهنگی یکی از رزمندگان مدافع حرم با حضور در میان خدام اقامه نماز، به روایتگری از آخرین اتفاقات و تحولات جبهه جنگ با نیروهای تکفیری پرداخت.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهید ناجی و تکریم خانواده این شهید مدافع حرم و مداحی، از دیگر برنامه های این نشست فرهنگی بود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha